Γιατί το medical marketing είναι πλέον απαραίτητο και στον ιατρικό χώρο?
Σκεφτείτε απλά ότι το 57% των καταναλωτών που ενδιαφέρονται για υπηρεσίες υγείας , θα σας ψάξουν στο internet. Από αυτούς , σχεδόν το 1/3 θα εμπιστευτούν τις πληροφορίες που θα συλλέξουν και θα κάνουν τις αρχικές πρώτες επιλογές. Medical Marketing
Το να είστε ‘αόρατος ψηφιακά’ , έχει σαν αποτέλεσμα:
- Να δημιουργούνται συναισθήματα ανασφάλειας στον ασθενή, ο οποίος ενώ αναζητεί τις πρώτες κατευθύνσεις για την λύση του προβλήματός του, δεν έχει μια άμεση εικόνα της ποιότητας των υπηρεσιών σας μέσα από τις πηγές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Medical Marketing
- Να μην είναι δυνατή η άμεση επαφή ιατρού-ασθενή μέσω των ψηφιακών εργαλείων επικοινωνίας.
- Ο ασθενής να οδηγηθεί σε γιατρούς οι οποίοι έχουν δημιουργήσει ένα έντονο ψηφιακό προφίλ, και προβάλλουν τις υπηρεσίες τους ενώ εκθέτουν τις απόψεις των ασθενών τους, ανοιχτά, προς οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο, ώστε να δημιουργηθεί και να τονωθεί το αίσθημα της εμπιστοσύνης. Medical Marketing
- Να πιστέψουν όσοι σας ψάχνουν ότι δεν ενδιαφέρεστε να σας βρουν άμεσα.
Ακόμα και όταν υπάρχει μια προσωπική σύσταση για ένα ειδικό, ο ασθενής θα ανατρέξει στις πληροφορίες που μπορεί να συλλέξει από το internet,ώστε να είναι έτοιμος όταν θα χρειαστεί την… δεύτερη γνώμη.
Φτιάξτε το ονομά σας και στον Ψηφιακό Κόσμο Medical Marketing
Οι απαιτήσεις των επαγγελμάτων του τομέα υγείας επεκτείνονται ,πλέον, και πέρα από την αίθουσα εξετάσεων ή της χειρουργική επέμβαση. Πρέπει να κατανοήσετε ότι η online φήμη σας και το ψηφιακό σας όνομα, είναι ζωτικής σημασίας για το επάγγελμά σας.
Η εφαρμογή των μεθόδων του ψηφιακού μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε σε υψηλή ζήτηση τις αντίστοιχες ιατρικές υπηρεσίες στον τομέα σας. Αλλά αυτό πρέπει να γίνει με μια άμεση, και συντονισμένη προσπάθεια για να έχει επιτυχία.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν είστε σε ένα μικρό ανεξάρτητο γραφείο ή ιατρείο. Μεγαλύτερης κλίμακας νοσοκομεία ή ιατρικές εγκαταστάσεις ενδέχεται να χειριστούν το μάρκετινγκ για σας εάν ανήκετε στο ιατρικό δυναμικό τους.
Ποιες Στρατηγικές πρέπει να εφαρμοστούν:
Έχοντας στο μυαλό σας ένα ιατρικό marketing προσανατολισμένο σε ορατά και άμεσα μετρήσιμα αποτελέσματα θα πρέπει να γίνουν ενέργειες που θα περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
Το SEO παραμένει το νούμερο 1 εστίασης για οποιαδήποτε ψηφιακή καμπάνια μάρκετινγκ. Απώτερος στόχος είναι να διοχετεύσει υποψήφιους ασθενείς στην ιστοσελίδα σας ή στους λογαριασμούς των Social Media. Aυτός ο στόχος επιτυγχάνεται καλύτερα μέσω της ανταγωνιστικής κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης σύμφωνα με το όνομά σας και τις σχετικές λέξεις-κλειδιά.
Τοπικό SEO
Μιλώντας για σχετικές λέξεις-κλειδιά, το τοπικό SEO είναι όλο και πιο σημαντικό, καθώς θέλετε το όνομά σας να εντοπίζεται πιο συχνά στην περιοχή σας, ήδη χρησιμοποιείται από πολλές άλλες επιχειρήσεις για να τους βρίσκουν όσοι ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες τους και είναι κοντά τους .
Προφανώς, εάν ασκείτε την Ιατρική σε μία Περιοχή (π.χ Αθήνα), δεν χρειάζεται να στοχεύετε και να ξοδεύετε χρήματα σε πιθανούς ασθενείς στην Θεσσαλονίκη.
Ευθυγραμμίζοντας τις SEO καμπάνιες σας σε τοπικές περιοχές, μπορείτε να περιμένετε καλύτερα αποτελέσματα. Αυτές οι εντοπισμένες και με ακρίβεια στοχευμένες εκστρατείες μπορούν να προσφέρουν καλύτερα αποτελέσματα όταν οδηγούν στην ιστοσελίδα σας.
Social Διαφημίσεις Medical Marketing
Οι άνθρωποι μιλούν και ανταλλάσουν απόψεις και συμβουλές στα Social Media.
To Ιατρικό σας έργο θα μπορούσε να είναι μέρος της συνομιλίας τους με μια στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια στα social media.
Πλατφόρμες κοινωνικών δικτυώσεων, όπως το Facebook, δημιουργούν στοχευμένες διαφημίσεις με βάση την συνάφεια σε αυτές τις πλατφόρμες. Αυτό σημαίνει ότι :όταν ένα άτομο μιλάει για την εύρεση ενός γιατρού, η διαφήμισή σας θα μπορούσε να εμφανιστεί άμεσα σε αυτή τη σελίδα. Αυτό το είδος της στοχευμένη διαφήμιση θα μπορούσε δυνητικά να επιτύχει εξαιρετικά αποτελέσματα.
Πληρωμένες Διαφημίσεις
Έχετε ποτέ παρατηρήσει τις 2 ή 3 πρώτες εγγραφές στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google;
Τα αποτελέσματα αυτά είναι γνωστά ως πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης. Μέσα σε ένα πλαίσιο μάρκετινγκ, η πληρωμένη αναζήτηση μπορεί να αποφέρει αξιοσημείωτα αποτελέσματα οδηγώντας υποψήφιους ασθενείς στην ιστοσελίδα σας.
Από εκεί, μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα με σας και να προγραμματίσετε μια επίσκεψη και να γίνει κάποιος , δικός σας ασθενής . Ιατρι
κό digital marketing
Πότε πρέπει να μιλήσετε με του ειδικούς του Digital Marketing
Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι γιατροί απλά δεν έχουν το χρόνο να ασχοληθούν με το να κάνουν Digital Marketing στον εαυτό τους. Είναι πολύ απασχολημένοι με την άσκηση της ιατρικής για να σπαταλούν το χρόνο τους για SEO λέξεις-κλειδιά και κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Σε τέτοιες περιπτώσεις, μια επαγγελματική ανάπτυξη του ψηφιακού προφίλ του Ιατρείου σας , το Digital Professional Marketing μπορεί να σας βοηθήσει.
Είτε μέσω μιας σύγχρονης επαγγελματικής ιστοσελίδας ή μίας εκστρατεία με ακρίβεια στη στόχευση της χρήσης των Social Media tools, μπορούμε να διασφαλίσουμε μία αξιοπρεπή παρουσία στον online κόσμο.Medical Marketing
Το D.P.M. , έχοντας ήδη δημιουργήσει ένα portfolio υπηρεσιών από απολύτως ευχαριστημένους πελάτες , έχει την τεχνογνωσία του χτισίματος και της υποστήριξης του επαγγελματικού ψηφιακού σας προφίλ.
Θέλετε περισσότερες λεπτομέρειες?
Επικοινωνήστε μαζί μας