DIGITAL & SOCIAL MEDIA ADVERTISING

Δημιούργησε, διαχειρίσου, και αξιολόγησε διαφημιστικές καμπάνιες στα socialnetworks.

Εκπαιδεύσου στην δημιουργία διαφημίσεων, μέσα από τα διαφορετικά ψηφιακά κανάλια και για διαφορετικούς  στόχους marketing, διαχειρίσου σωστά το κόστος, αξιολόγησε τα αποτελέσματα και επανακαθόρισε τους στόχους.

Γίνε Social Advertising Specialist

Web Display Advertising

Το Web display advertising αποτελεί θεμελιώδη μέσο προβολής σε portals, blogs, websites.Περιλαμβάνονται case studies.

Google Advertising (Ad Words)

Τα μυστικά των Google Ad words(ad words/paid search/S.E.M.). Περιλαμβάνονται case studies

Facebook Advertising

Οι βασικές αρχές  τουFacebook advertising & insights.Περιλαμβάνονται case studies.

Όλα τα θέματα αναλύονται σε σύγχρονους διαδραστικούς πίνακες, ώστε να υπάρχει αυτόματα η δυνατότητα live παραδειγμάτων, αλλά και ασκήσεων πρακτικών εφαρμογών ή workshops, σε πραγματικές συνθήκες ψηφιακού περιβάλλοντος.

Όλες οι σημειώσεις, αναλυτικές και με step-by-step τεχνική,  για την χρήση κάθε εργαλείου, αποστέλλονται μέσω email, στους προσωπικούς λογαριασμούς όλων των εκπαιδευομένων.

Όλοι οι εκπαιδευόμενοι γίνονται, μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, μέλη του DPM Allumni Group, στο Facebook, όπου μπορούν να συνομιλούν με τους εισηγητές ή όσους συμμετείχαν σε σεμινάρια του DPM, και να λύνουν απορίες ,να λαμβάνουν οδηγίες ή πληροφορίες για νέες εξελίξεις στον ψηφιακό κόσμο.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

  • Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελείται από 12 διδακτικές ώρες, και ολοκληρώνεται σε τρείς ημέρες.
  • Ώρες διδασκαλίας: 17.00-21.00
  • Οι ώρες καθώς και οι ημέρες διδασκαλίας, είναι δυνατόν να τροποποιηθούν ανάλογα με τις ανάγκες και την διαθεσιμότητα των εκπαιδευομένων.

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

  • Ένα πλήρη πακέτο των δημοφιλέστερων επαγγελματικών ψηφιακών εργαλείων δημιουργίας campaignsκαι στοχευμένων διαφημίσεων, βασισμένο αποκλειστικά σε how–to εκπαιδευτική φιλοσοφία!.
  • Θα έχετε την ευκαιρία να δείτε στην πράξη specialtips της λειτουργίας του κάθε ψηφιακού μέσου, αλλά και την συνδυαστική χρήση τους για σωστό σχεδιασμό του διαφημιστικού στρατηγικού σχεδιασμού.
  • Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα προσδίδει περισσότερη βαρύτητα στην πρακτική ,παρά στην θεωρητική εκπαίδευση.
  • Η παρουσίαση γίνεται στην Ελληνική γλώσσα.

Η εκπαίδευση βασίζεται σε αυστηρά how-to φιλοσοφία, ώστε ο εκπαιδευόμενος μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου να είναι σε θέση να: Σχεδιάζει μια ψηφιακή στρατηγική και σχέδιο.

  • Να δημιουργεί Google  campaigns και διαφημίσεις
  • Να παρακολουθεί και αξιολογεί καμπάνιες και διαφημίσεις
  • Να δημιουργεί Facebook campaigns and ads
  • Να επιλέγει τα κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία για σωστό συνδυασμό των δυνατοτήτων αλληλοπροβολής μεταξύ των ψηφιακών εργαλείων.
  • Να αξιολογεί τα αποτελέσματα, αναγνωρίζει σφάλματα,   και να επανακαθορίζει τους στόχους της καμπάνιας.

Εγγραφείτε στο newsletter μας, για να ενημερωθείτε για την έναρξη νέων Σεμιναρίων, τα Νέα του DPM και εξελίξεις στο Digital Marketing,  ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Εάν νομίζεις ότι είναι ενδιαφέρον, κοινοποίησέ το...

OUR NEWSLETTER

Εγγραφείτε στο newsletter μας, για να ενημερωθείτε για την έναρξη νέων Σεμιναρίων, τα Νέα του DPM και εξελίξεις στο Digital Marketing,  ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.

Διαβάστε μερικά από τα πιο δημοφιλή άρθα μας όπως τα λαμβάνουν οι συνδρομητές του DPM


Καταχωρήστε το email σας και γίνετε μέλος της μεγάλης κοινότητας του DPM.