Multi-channel internet marketing :
Facebook, Adwords, PPC
Μπορείτε απλά να φανταστείτε κινητά ή tablets, στην θέση των εφημερίδων;
Ως επαγγελματίες δεν είναι δυνατόν να απουσιάζετε από εκεί που βρίσκεται συγκεντρωμένο το σύνολο των πελατών σας.
To Facebook αλλά και τα συνεργαζόμενα ψηφιακά εργαλεία έχουν καταφέρει να συγκεντρώσουν μια τεράστια μάζα καταναλωτών, κάτω από το πάτημα ενός κουμπιού.
Διδαχτείτε τον τρόπο να καθορίζετε, να εκτελείτε και να αξιολογείτε μόνοι σας την πολιτική marketing, μέσα από ένα υπεραπλουστευμένο και στοχευμένο, αυστηρά για επαγγελματίες , σεμινάριο άμεσα εφαρμόσιμου ψηφιακού μάρκετινγκ.
Με πλέον του 60% των ωρών πρακτική εκπαίδευση, εξατομικευμένη ανά επαγγελματία, live δημιουργία διαφημίσεων και μέτρησης αποτελεσμάτων από εσάς(!), δημιουργία καμπάνιας και συμβουλευτική για μια εβδομάδα μετά το σεμινάριο, η 10ωρη εκπαίδευσή σας θα αποδώσει άμεσα αποτελέσματα
Διάρκεια σεμιναρίου: 10 ώρες
Έναρξη: 12 Νοεμβρίου 2016,
Λήξη : 13 Νοεμβρίου 2016
Ωράριο: 09.00-14.00 καθημερινά
Εισηγητές
ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΑΦΡΑΤΗΣ:
- Commercial Development & Digital Marketing Specialist -Community Manager (Facebook) στις εταιρείες Gillette και EKO.
- Website Creator & Administrator στην εταιρεία Beretta Hellas.
- Digital Marketing Manager & Trainer στην εκδοτική εταιρεία Compupress & Anubis.
ΟΛΥΜΠΙΑ ΤΣΙΝΤΖΑ :
- Digital Marketing Expert -Senior SEM Specialist
- Vrisko.gr, Newsphone Hellas S.A. -Internet Marketing Executive (Associate)
- Aggeioxeirourgiki Athinon, Health Clinic -SEM Manager – Hellas Media Services Ltd.
Περιγραφή ψηφιακών εργαλείων:
Facebook marketing: Η σημασία της αξιοποίησής του Facebook για επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ως βασικό άξονα των ενεργειών ψηφιακής προβολής & διαφήμισης. Εκμάθηση των δυνατοτήτων των επαγγελματικών Σελίδων, της παρακολούθησης/αξιολόγησης στατιστικών και της δημιουργίας πετυχημένων & στοχευμένων διαφημιστικών campaigns με σκοπό την αύξηση της αναγνωσιμότητας και προσέλκυση νέων πελατών.
Adwords, PPC marketing: Η διαφορά των pay-per-click ενεργειών και προβολών σε σχέση με τις υπόλοιπες μορφές διαφήμισης. Εκμάθηση όλων των βασικών όρων και τύπων διαφημιστικής προβολής μέσα από το εργαλείο Google AdWords με στόχο την ανάλυση των ενεργειών και συνεχή βελτιστοποίησή τους, ώστε να αυξάνονται διαρκώς, και με σταθερό ρυθμό, οι πελάτες του σύγχρονου επαγγελματία & μικρομεσαίας επιχείρησης.
Αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα θεωρίας & Workshops:
Περιγραφή μέσου – στοιχεία που το διαφοροποιούν / στοιχεία χρήσης στην Ελλάδα
- Ορολογία Facebook & Σύγκριση ορολογίας με Twitter / Google Plus
- Βασικοί κανόνες λειτουργίας Facebook
- Οδηγός βήμα βήμα για δημιουργία Facebook page / Ανατομία Facebook page
- Ανάλυση των ρυθμίσεων και των επιλογών Facebook page & group
- Ανάλυση και στρατηγική τοποθέτηση προφίλ διαχειριστών
- Σωστή στόχευση / Ανάλυση των παραγόντων επιτυχίας
- Μεθοδολογία αύξησης του engagement & αύξησης των fans
- Ανάλυση των στατιστικών Facebook page
- Δημιουργία διαφημίσεων
- Ανάλυση μοντέλων χρέωσης διαφημιστικής πλατφόρμας
- Προώθηση ιστοσελίδων, pages, posts, videos, apps
- Remarketing options & στρατηγική
- Ανάλυση των στατιστικών Facebook page & διαφήμισης
- Ανάλυση επιτυχίας καμπάνιας
- Παραδείγματα επιτυχημένων διαφημίσεων
- Workshops με δημιουργία διαφημίσεων κατά την διάρκεια του σεμιναρίου (3 ώρες πρακτικής άσκησης)
PPC Campaigns & Google Ad Words & Workshops:
- Περιγραφή των βασικών εννοιών PPC (Pay per click) campaigns
- Παρουσίαση της διαφημιστικής πλατφόρμας Google AdWords
- Παρουσίαση μεθόδων πληρωμής (CPM , CPC, CPV, CPA κλπ)
- Επεξήγηση εννοιών μετατροπών – Conversions
- Paid search και biding στρατηγικές
- Κόστος απόκτησης πελάτη και μέγιστο CPC (Cost per click)
- PPC 2017 trends
- Στρατηγική δημουργίας διαφημιστικών campaigns
- Παρουσίαση του Adwords Tool: Keyword Planner
- Ad Rank και παράγοντες βελτιστοποίησής του
- Επεξήγηση του Δείκτη Ποιότητας (Quality Score)
- Παρουσίαση των διαθέσιμων Adwords Campaign Types & Ad Formats
- Δημιουργία Campaigns ( Set up σε όλες τις κατηγορίες campaigns )
- Σύντομη παρουσίαση του Google Analytics
- Σύνδεση του Google Analytics με το Adwords για καταγραφή καμπάνιας
- Workshops (2 ώρες πρακτικής άσκησης)
Κόστος συμμετοχής:
Κόστος συμμετοχής: 165 ευρώ
Στην τιμή περιλαμβάνεται:
- Παραλαβή κάρτας έκπτωσης 30% σε οποιοδήποτε σεμινάριο θα παρακολουθήσετε μελλοντικά στον ‘’Κύκλο Μάθησης’’
- 1(μία) εβδομάδα τηλεφωνική υποστήριξη για τα πρώτα σας βήματα στην ψηφιακή διαφήμιση
- Βεβαίωση παρακολούθησης από το επίσημα αναγνωρισμένο Κ.Δ.Β.Μ-1
Αριθμός θέσεων εκπαιδευομένων:
Λόγω της αυστηρά προσωποποιημένης διαδικασίας εκπαίδευσης, ο αριθμός των εκπαιδευομένων περιορίζεται στις 10(δέκα) θέσεις , ανά σεμινάριο
Κράτηση θέσεων:
Για περισσότερες πληροφορίες ή κράτηση θέσεων, παρακαλούμε επικοινωνήστε:
Α. με την Γραμματεία του κέντρου στο: 210.5758379 ή
Β. με μήνυμά σας στο: pr@kyklosmathisis.gr
Υπεύθυνος προγράμματος & επικοινωνίας:
Κυριάκος Δημητροκάλλης
Δνση Στρατηγικού Σχεδιασμού