5 Ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε πριν κλικ «Post» στο Facebook
Έχετε δημοσιεύσει ποτέ κάτι στην Fan Page σας ή στο προφίλ σας και είχε πλήρης αποτυχία;
Όπως «Γρύλους που κελαηδούν μέσα στη νύχτα» ; facebook posts
Μάντεψε γιατί ? Συμβαίνει και στους καλύτερους από εμάς.
Έχω προσωπικά δημοσιεύσεις στο Facebook που είχαν τραγική αποτυχία – στον προσωπικό μου λογαριασμό και ακόμη και σε σελίδα με Σχεδιασμό Post & άλλες σελίδες που έχω τρέξει.
Σε επόμενο άρθρο θα γράψω για τα διάφορετικά είδη των Post στο Facebook (φωτογραφίες, σύνδεσμοι, βίντεο & ενημερώσεις κείμενο) και τi αποτελέσματα θα πρέπει να περιμένετε από το καθένα. Σήμερα θέλω να πάμε τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα και να συζητήσουμε πως πρέπει να σκεφτόμαστε για κάθε Post – έτσι μπορείτε να αποφύγετε αποτυχημένα posts και την απογοήτευση.
Εδώ είναι οι 5 απλές ερωτήσεις που θα πρέπει να ρωτήσετε τον εαυτό σας πριν να δημοσιεύσετε το επόμενο Post:
Τώρα, ας συζητήσουμε κάθε μία από αυτές τις ερωτήσεις με περισσότερες λεπτομέρειες.
1) Είναι το Post Shareable;facebook posts
Ο κύριος στόχος σας όταν ποστάρετε κάτι στη σελίδα σας στο Facebook είναι να κάνετε τους οπαδούς να κάνουν κάτι με το Post, σωστά;
Διαφορετικά, γιατί να ποστάρετε;
Κάνετε δημοσιεύσεις επειδή θέλετε οι οπαδοί σας να αναλάβουν δράση. Για παράδειγμα, θέλετε τους οπαδούς να:
- κάνουν κλικ και να διαβάσουν το άρθρο που μοιραστήκατε
- κάνουν κλικ και να δουν την φωτογραφία που μοιραστήκατε
- κάνουν κλικ και να παρακολουθήσουν το βίντεο που μοιραστήκατε
- κάνουν Like στο Post
- κάνουν κλικ και να σχολιάσουν την ανάρτησή σας
- κάνουν κλικ και να μοιραστούν την ανάρτησή σας
Φυσικά, ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αυξήσετε το Edgerank της θέση σας – και έτσι να αυξήσετε την προβολή των Posts σας στo News Feed – είναι να κάνετε τους οπαδούς σας να το μοιραστούν.
Αυτό δεν είναι πάντα εύκολο.
Για παράδειγμα οι άνθρωποι συνήθως δεν μοιράζονται ενημερώσεις σε κείμενο, – αν και αυτό μπορεί συμβεί ενίοτε. Οι Φωτογραφίες, το βίντεο & και τα link Posts μοιράζονται περισσότερες φορές – αλλά μόνο εάν τα στοιχεία αυτά έχουν ενδιαφέρον και αξίζει να τα μοιράζονται.
Πώς ξέρεις αν τα Post σου είναι ενδιαφέροντα και αξίζει να τα μοιράζονται; Ξεκινήστε πρώτα ρωτώντας τον εαυτό σας:
Θα ήμουν πρόθυμος να το μοιραστώ αυτό;
Αν η απάντηση είναι όχι, τότε ίσως να πρέπει να ξανασκεφτείτε το Post σας.
Οι περισσότεροι επαγγελματίες θα διστάζανε να μοιραστούν ένα Blog άρθρο ή μία φωτογραφία που είναι εν αμφιβόλου ή χαμηλής ποιότητας.
Και να θυμάστε: μόνο και μόνο επειδή νομίζετε ότι είναι αστεία δεν σημαίνει ότι ο καθένας θα την δει έτσι.
Έτσι, βεβαιωθείτε ότι τη θέση σας είναι κάτι που αξίζει την κοινή χρήση – ή αλλιώς μπορεί να είναι μία μεγάλη αποτυχία!facebook posts
2) Είναι το Post Σύντομo;
Ας το παραδεχτούμε – είμαστε μια δογματική και ασθμαίνων κοινωνία. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μας αρέσουν τα δογματικά και τα ασθμαίνων Posts στο Facebook.
Η εμπειρία μου είναι ότι πολύ μεγάλa Posts παραβλέπoνται ή αγνούνται πιο συχνά από ό, τι τα μικρότερα posts. Οι άνθρωποι απλά έχουν την τάση να τα παρακάμτουν και να προχωρούν σε κάτι πιο εύπεπτο.
Βέβαια το Facebook αύξησε το όριο χαρακτήρων στον τρελό αριθμό των 60.000 χαρακτήρων πέρυσι – αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε όλους αυτούς τους χαρακτήρες στα Posts σας!
Το λιγότερο αξίζει περισσότερο, όταν πρόκειται για αναρτήσεις στο Facebook.
Δεν θα ισχυριστώ ότι υπάρχει ένα ακριβές σύνολο χαρακτήρων που θα πρέπει να αποβλέπουμε. Αλλά από ό, τι έχω δει, Posts που είναι 80-120 χαρακτήρες έχουν το μεγαλύτερο engagement.
ΟΚ σύμφωνοι, μερικές φορές μια κάποια μεγάλα Posts σαν blog μπορεί να κάνουν καλά αποτελέσματα – αλλά όλα εξαρτώνται από τη σελίδα και τους οπαδούς σας.
3) Έχει το Post μια Call to action έκκληση;
Ενώ αυτό μπορεί να φαίνεται στοιχειώδες σε κάποιους, αλλά είναι αποδεδειγμένο το γεγονός ότι όταν δίνεις ένα σαφές (και συνοπτικό) Call to Action για ένα Post στο Facebook, μπορείτε να πάρετε μεγαλύτερο engagement.
Μερικές φορές απλά λέγοντας «Παρακαλώ κάνετε Like & Comment» στο τέλος ενός Post θα αυξήσετε το engagement των Fans.
Αλλά δεν είναι σημαντικό μόνο να ζητάτε από τους ανθρώπους να κάνουν Like & Comment . Για παράδειγμα, ίσως να δημοσιεύσετε ένα Link στο τελευταίο σας blog posts σας και θέλετε οι άνθρωποι να πάνε να το διαβάσoυν.
Στις παρακάτω επιλογές, από που νομίζετε ότι θα πάρετε μεγαλύτερο engagement ;:
Επιλογή # 1: «Μάθετε τις 5 ερωτήσεις που θα πρέπει να ρωτήσετε πριν από την ανάρτηση στο Facebook»
-ή-
Επιλογή # 2: «Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο και ελέγξετε τις 5 ερωτήσεις που θα πρέπει να ρωτήσετε πριν από την ανάρτηση στο Facebook – btw, # 3 είναι φοβερό. Ποια ερώτηση – πρόταση σας αρέσει περισσότερο!;»
Εγώ νομίζω η επιλογή # 2 θα συγκεντρώσει τα περισσότερα κλικ – επειδή
(1) ξεκινά με μια σαφή και συνοπτική έκκληση για δράση(Call to Action) – «Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο και ελέγξετε» – και
(2) ζητά ένα ελκυστικό ερώτημα – «Ποια ερώτηση – πρόταση σας αρέσει περισσότερο!; «
Χρησιμοποιώντας απλές τακτικές όπως αυτές μπορεί να ενισχύσουν πραγματικά το engagement.
4) Είναι το Post διαδραστικό;
Μην μιλάτε απλά στους οπαδούς σας – επικοινωνήστε μαζί τους.
Βλέπω πολλές σελίδες στο Facebook εκεί έξω να ποστάρουν μόνο δηλώσεις και ανακοινώσεις. Είναι σαν κάποιους που έχουν μια συνομιλία μόνο με τον εαυτό τους.
Αν και είναι καλό ως γεγονός μια προσωπική πινελιά στη σελίδα σας – βλέπω πολλές σελίδες όμως να περνούν την κόκκινη γραμμή και να μοιράζονται πράγματα που μόνο κανά δυο άτομα στο χώρο τους ενδιαφέρουν .
Δεν χρειάζεται να δούμε για 15η φορά το προσωπικό σας να πίνει Espresspο και να φοράει hoodies!
To καταλάβαμε ότι είστε cool και άνετοι. Τώρα ήρθε η ώρα να προχωρήσεις και να δώσεις κάποια αξία στις δημοσιεύσεις σας – ή ακόμα καλύτερα, ρωτήστε τους , γιατί πιστεύετε ότι είμαστε άνετοι.
Ο στόχος είναι να γίνει συνομιλία , δεν είναι να αποφεύγεις ή να αποκλείεις τους ανθρώπους.
Θα πρέπει να ποστάρετε πράγματα που κινητοποιούν τους ανθρώπους να σχολιάσουν το Post σας.facebook posts
Αν κοιτάξουμε πίσω μέσα στους τελευταίους δυο μήνες του Timeline σας θα δουμε αναρτήσεις σίγουρα με μηδενικά σχόλια – ίσως πρέπει να ξανασκεφτούμε την στρατηγική των Post μας – και το ύφος μας.
5) Είναι το Post σχετικό με την σελίδα μου;
Εάν η επιχείρησή σας και η σελίδα του Facebook σας αφορά την επένδυση στην ακίνητη περιουσία, τότε θα πρέπει τα περισσότερα Posts να σχετίζονται με την ακίνητη περιουσία, τη χρηματοδότηση, υποθήκες, κλπ
Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να ασχολίστε σχετικά με την πολιτική ή μετά την γάτα σας ή να μιλάτε για ένα σωρό πράγματα που δεν σχετίζονται με τη σελίδα σας.facebook posts
Με αυτόν τον λάθος τρόπο θα κάνετε τους Fans να αγνοήσουν τα μηνύματα σας – ή ακόμα χειρότερα, να αποκρύψουν ή να κάνουν unlike την σελίδα σας.
Εντάξει θα πρέπει να έχετε απόψεις για τα πράγματα. Αλλά όταν πρόκειται για την παρουσία σας στα Social Media της επιχείρησής σας, θα πρέπει να μένετε στο θέμα. Κανείς δεν νοιάζεται ποιον ψηφίσατε – ή ότι έχετε στην κατοχή σας 5 σκυλιά και μισείτε κάποιους πολιτικούς.
Σίγουρα, αυτό θα μπορούσε να ενδιαφέρει μερικούς ανθρώπους . Αλλά με ποιο κόστος;
Η πλειοψηφία των οπαδών σας και πιθανούς πελάτες θα τους έκανε αυτό να αισθάνονται αποξενωμένοι ή / και ενοχλημένους.
(Πίστεψέ με – ακόμα και εάν έχω πάει σε αυτό το μονοπάτι παλιά – ή ένα μέρος μιας σελίδας / της επιχείρησης ακολούθησε κάποτε αυτό το μονοπάτι….. Τίποτα καλό δεν ήρθε…)facebook posts
Έτσι, μείνετε σχετικοί με το θέμα !
Οι οπαδοί θα σας αναταμείψουν για αυτό με μεγαλύτερα engagement, καθώς και με θετικά σχόλια και πρόθυμοι να αγοράσουν τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας.
Ας ελπίσουμε ότι μπορείτε να μάθετε από αυτές τις συμβουλές και να τις θυμάστε την επόμενη φορά που θα δημοσιεύσετε.
Αφού είστε εδώ, παρακαλούμε κάντε κλικ στο «Share» – έτσι μπορείτε να μοιραστείτε αυτά τα tips με τους friends/fans/followers και την γιαγιά σας.