Πως θα ξεκινήσεις μία νέα καριέρα στο Digital Marketing
Εάν ψάχνεις την ευκαίρια να μπεις στην βιομηχανία του Digital Marketing , δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή από τώρα. Σύμφωνα με μελέτες , η ψηφιακή οικονομία αναπτύσσεται 10 φορές ταχύτερα από ό, τι στην παραδοσιακή οικονομία, η οποία θα οδηγήσει σε έλλειψη δεξιοτήτων για 900.000 θέσεις εργασίας έως το 2016.
Φτιάξαμε λοιπόν τις καλύτερες συμβουλές μας για τους επίδοξους Digital Marketers που επιθυμούν να ξεκινήσoυν την καριέρα τους σήμερα.
1) Δίψα Για Μάθηση
Η ψηφιακή βιομηχανία μάρκετινγκ είναι τόσο ταχέως αναπτυσσόμενη και απίστευτα ανταγωνιστική.
Είναι εύκολο για τις επιχειρήσεις να κάνουν διάκριση μεταξύ των υποψηφίων που έχουν την προθυμία για να μάθουν, και κάποιους που είναι μαζί της για τη βόλτα τους. Αυτή η βιομηχανία απαιτεί πάθος και την επιθυμία να πετύχεις.
2) Μείνετε Ενημερωμένοι
Θα πρέπει να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία συμβάντα στην βιομηχανία του ψηφιακού μαρκετινγκ ακολουθώντας τα μεγάλα sites και παρακολουθώντας σημαίνοντες ανθρώπους στα social media. Δεδομένου ότι οι μεγάλοι παίκτες όπως η Google, το Facebook και το Twitter αλλάζουν τακτικά τις πλατφόρμες τους και τους αλγορίθμους διαφήμιση τους, έτσι γρηγορα θα βρεθείτε στην δυσάρεστη θέση να ειστε εκτός αγοράς, εαν δεν είστε ενημερωμένοι για τις τελευταίες αλλαγές.
Εδώ είναι μερικές προτάσεις για ιστοσελίδες για να ξεκινήσετε
SEO – Moz, Distilled, SEOGadget, Search Engine Land
PPC – PPC Hero, Search Engine Land
Social Media – Social Media Examiner, Social Media Today
Content – Hubspot
3) Δικτύωση
Περιέβαλε τον εαυτό σας με ανθρώπους πιο ταλαντούχους από τον σένα. Οι άνθρωποι αυτοί που θα συναστρέφεστε θα είναι πρέπει να είναι ένα συνεχές δίκτυο υποστήριξης σου όταν αντιμετωπίζεις προβλήματα, καθώς και θα σας βοηθήσουν να ανοίξειτε πόρτες και ευκαιρίες που διαφορετικά δεν θα είχαν βρεθεί.
Παρακολουθείστε διαλέξεις και συνέδρια του κλάδου στην περιοχή σας όπου θα γαλουχήσετε σχέσεις με άλλους Digital Marketers και θα ενισχύσετε τις ικανότητές σας μέσα από εις βάθος εργαστηριακά μαθήματα (Workshops) και παρουσιάσεις.
4) Προσωπικά Projects
Δοκιμάσετε δικές σας ιδέες και όχι μόνο να βλέπετε τις υπάρχουσες τακτικές της ψηφιακής βιομηχανίας και να τις αντιμετωπίζετε ως ευαγγέλιο. Τίποτα δεν είναι πάντα μαύρο ή άσπρο στην ψηφιακή βιομηχανία μάρκετινγκ, υπάρχουν πολλές γκρίζες ζώνες μεταξύ των βέλτιστων πρακτικών και τι μπορεί να έχει πραγματικά αποτελέσματα για μια επιχείρηση.
Κάθε digital marketer θα πρέπει να έχει προσωπικά project για να δοκιμάζει δικές του τακτικές, επίσης δοκιμάστε τις ικανότητες σας σε πολλά αντικείμενα (SEO, PPC, Social Media, Content Marketing κ.λπ.) και να είναι είστε σε θέση να αναλάβετε την υπευθυνότητα για την επιτυχία ή την αποτυχία ενός έργου.
5) Μάθετε την ορολογία
Οι Digital Marketer θα πρέπει να αισθάνονται άνετα με τα ακρωνύμια, όπως PPC, SEM και SEO. Είναι όλoι τόσο διαφορετικοί όροι που εάν κάποιος τους μπερδεύει είναι ένα σαφές σημάδι ότι στο σύνολο των ικανοτήτων του είναι σε επίπεδο αρχαρίων και χρειάζεται περαιτέρω εκπαίδευση. Η ικανότητα να αναλύσετε ψηφιακές καμπάνιες μάρκετινγκ και να κατανοήσετε ποια στοιχεία εχουν δουλέψει ή όχι, εξαρτάται από την ικανότητά σας να κατανοήσετε την ορολογία της βιομηχανίας.
6) Δημιουργήστε το προσωπικό σας Brand
Φαντάζεστε τον εαυτό σας ως ένα Senior Digital Marketer, αλλά δεν υπάρχετε πουθενά στο διαδίκτυο; Αν θέλετε να δείξετε σε έναν εργοδότη πως μπορείτε να χτίσετε την προβολή της εταιρείας τους, τότε θα πρέπει να αποδείξετε πρώτα ότι μπορείτε να δημιουργήσετε κατ ‘αρχάς το δικό σας προσωπικό Brand.
Μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο θα μπορούσε δυνητικά να είναι ο αποφασιστικός παράγοντας μεταξύ των δύο υποψηφίων που έχουν υποβάλει αίτηση για την ίδια θέση.
7) T–Shaped Marketer
Ενας όρος που χρησιμοποιείται ευρέως από τον Rand Fishkin του Moz, αναφέρεται ότι κάποιος έχει μια βασική κατανόηση των πολλαπλών ειδικοτήτων του μάρκετινγκ, αλλά ειδικεύεται σε ένα ή δύο ιδιαίτερες ικανότητες.
Δεν είναι ασυνήθιστο για τις εταιρείες να βρουν υποψηφίους με ευρείες ψηφιακές δεξιότητες μάρκετινγκ που να είναι ένα πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο καθώς υπάρχει μεγάλη διασύνδεση μεταξύ των διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας. Αυτό ίσως σας κάνει να έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε τα καλύτερα εργαλεία όπου θα εστιάσετε για να υλοποιήσετε την επιλογή σε αυτά που μπορεί να εξειδικεύονται σε :
8) Να έχεις άποψη
Το digital marketing μπορεί συχνά να θεωρείται ότι είναι ένας προβεβλημένος χώρος, αλλά η αλήθεια να λέγετε είναι συχνά πιο τεχνικό και καθοδηγείτε από τα δεδομένα και τα αποτελέσματα. Εσύ δεν θα αναπτύξεις την ιστοσελίδα από το μηδέν, αλλά θα πρέπει να επικοινωνήσεις την μάρκετινγκ στρατηγική σου με μια ομάδα προγραμματιστών ή σχεδιαστών που θα έχουν την ευθύνη για την ενσωμάτωση των απαιτήσεων σου.
Μια βασική γνώση της HTML και Γραφιστικής θα σας βοηθήσει να σας κάνει να ξεχωρίζετε μεταξύ των λιγότερο τεχνικά καταρτισμένους υποψηφίους.
9) Οι μετρήσεις είναι το πρώτο
Ξέρετε τι είναι το CPC σας και το CPA σας; Αν θέλετε να ξεχωρίσετε σε μια συνέντευξή του, μιλήστε για την απόδοση που είχατε στα χρήματα που ξοδέψατε για μια καμπάνια που έχετε τρέξει μόνο σας. Είναι εύκολο να μιλάμε για μια συναρπαστική δημιουργική ιδέα που έχετε βοήθησε να αναπτυχθεί, αλλά το γεγονός παραμένει ένα ... το κέρδος σε χρήματα.
Πρέπει πραγματικά να κατανοήσετε πώς το κάθε κανάλι μάρκετινγκ δουλεύει και ποια είναι τα βασικά του στοιχεία που πρέπει να γνωρίζεις.
10) Πιστοποίηση
Αν θέλετε πραγματικά να ξεχωρίζετε από τους ομοίου σας στη βιομηχανία του Digital, θα σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε ένα πιστοποιημένο ψηφιακό πρόγραμμα μάρκετινγκ. Ένα από τα ζητήματα που αντιμετωπίζει η βιομηχανία ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ότι δεν υπάρχουν φραγμοί εισόδου στην αγορά, πράγμα που σημαίνει ότι ο καθένας με μια χαλαρή κατανόηση της Digital Marketing ορολογίας μπορεί δυνητικά να πάρει μια θέση σε μια εταιρεία.
Καθώς αυτή η βιομηχανία ωριμάζει, οι προσλήψεις γίνονται όλο και πιο δύσκολα καθώς όλοι γίνονται πιο συνειδητοποιημένοι για το τι διαφοροποιεί έναν υποψήφιο από έναν άλλον στο πως μπορεί να μιλήσει σε μια συζήτηση για Digital Marketing Plan, μία εσφαλμένη επιλογή ίσως αποβεί δαπανηρό λάθος για την εταιρεία.
Εάν έχεις αποφασίσει ότι ο χώρος του ψηφιακού μάρκετινγκ σου ταιριάζει και θέλεις τώρα να ξεκινήσεις μία νέα καριέρα ή να βελτιώσεις τις δυνατότητες σου κάνε κλικ εδώ