Φέτος, περισσότερο από ποτέ, οι εργοδότες, θέλουν να κάνουν τα Social Media να δουλεύουν γι αυτούς. Αυτά τα «εργαλεία» βοηθούν όλους να καταλαβαίνουν μέσα από αξιόπιστα Ιnsights ποια πραγματικά είναι η μία Εταιρεία. Φυσικά, κάθε site έχει την δική του ταυτότητα και τα δικά του πλεονεκτήματα. Στο Facebook,η επαγγελματική σου σελίδα μπορεί να είναι ένα κομβικό σημείο, όπου μπορείτε να δημοσιεύσετε ενημερώσεις της εταιρείας σας, εκδηλώσεις, φωτογραφίες, και άλλα μηνύματα. Το LinkedIn είναι ένα άμεσο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και ενημέρωσης όπου ένας διαφημιστής, καθώς μία εταιρεία όπως και οι υπαλλήλοι της πρέπει να έχουν μια παρουσία εκεί. Πριν κάνουν μία αίτηση για μια εργασία, το 76% των αιτούντων εργασία κοιτούν τα προφίλ από τους υπαλλήλους της εταιρείας. Το Twitter και το Google παίζουν επίσης μεγάλο ρόλο στη στρατολόγηση: Χρησιμοποιούν αυτά για να έρθουν σε επαφή , και να μαθαίνουν τι λένε οι άνθρωποι για την εταιρεία σας χρησιμοποιώντας hashtags και Google Alerts. Αυτές οι περιοχές είναι ένα θείο δώρο και για τους εργοδότες. Χρησιμοποιήστε αυτά καλά, και θα γίνουν ένα σημαντικό εργαλείο στα χέρια σας. Δείτε αυτό το infographic αναλυτικά για το πώς τα γραφεία προσλήψεων και στελέχωσης οργανισμών θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα social media από το 2016 και κάποιος που σήμερα κάνει αίτηση και παίρνει την παιδεία του Digital Marketing αύριο θα έχει ένα πλεονέκτημα ανεξαρτήτως θέσης στην εταιρεία