ιατρικό digital marketing

Iατρική και Digital Marketing

Γιατί το Ιατρικό Digital Marketing είναι σημαντικό για τους γιατρούς

Ιατρικό Digital Marketing

Φανταστείτε το σενάριο: Είστε ένας έμπειρος και πολύ καλός επιστήμονας ο οποίος για διαφόρους λόγους δεν έχετε υψηλή ζήτηση. Οι ασθενείς σας προτείνουν εσάς  για όλα τα ιδιαίτερα περιστατικά που απαιτούν εμπειρία. Ωστόσο, θέλετε να αναπτυχθείτε  και περισσότεροι ασθενείς να μπορούν να σας βρίσκουν . Αλλά, παρόλο τις συστάσεις και όποια άλλα κίνητρα χρησιμοποιείται, απλά δεν έχετε τα αποτελέσματα που θα θέλατε.

Ας δούμε τώρα το  σενάριο αυτό από τη σκοπιά ενός πιθανού ασθενούς: Ένας ασθενής χρειάζεται να βρει έναν γιατρό που να έχει πολύ καλές συστάσεις. Πού θα απευθυνθεί αυτός ο ασθενής για να βρει αυτόν το γιατρό; Εάν δεν έχει μια προσωπική σύσταση από την οικογένεια ή τους φίλους, θα πρέπει να κατευθυνθεί προς το Internet. Και στη πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης είναι πιο πιθανό να βρει τον γιατρό που χρειάζεται όχι επειδή είναι ο καλύτερος αλλά επειδή έχει πολύ καλή θέση στην μηχανή αναζήτησης στην αντίστοιχη ειδικότητα

Όπως μπορείτε να δείτε, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά σημαντικό - ακόμη και στον ιατρικό τομέα. Εάν δεν κάνετε μια προσπάθεια να υπάρχετε στο ψηφιακό κόσμο, τότε είστε σχεδόν αόρατοι  στους ασθενείς που χρειάζονται να σας βρουν για τις υπηρεσίες σας. Αυτό μπορεί να κάνει στην δουλεία σας περισσότερο κακό από ό,τι έχετε ήδη συνειδητοποιήσει.

Φτιάξτε το ονομά σας και στον Ψηφιακό Κόσμο

Ιατρικό Digital Marketing

Η δουλειά σας ως επαγγελματία του τομέα υγείας πλέον είναι και πέρα από την αίθουσα εξετάσεων ή της χειρουργική επέμβαση. Πρέπει να κατανοήσετε ότι η online φήμη σας και το ονομά σας είναι ζωτικής σημασίας για το επαγγελμά σας. Παρακολουθώντας και κάνοντας μάρκετινγκ στο ψηφιακό πεδίο μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε σε υψηλή ζήτηση τις αντίστοιχες ιατρικές υπηρεσίες στον τομέα σας. Αλλά αυτό πρέπει να γίνει με  μια άμεση, και συντονισμένη προσπάθεια για να έχει επιτυχία.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα εάν είστε σε ένα μικρό ανεξάρτητο γραφείο ή ιατρείο. Μεγαλύτερης κλίμακας νοσοκομεία ή ιατρικές εγκαταστάσεις ενδέχεται να χειριστούν το μάρκετινγκ για σας εάν ανήκετε στο ιατρικό δυναμικό τους. Αλλά όταν είστε μόνοι σας, ποιο είδος στρατηγικής πρέπει να κάνετε για να έχετε επιτυχία;

Ποιες Στρατηγικές πρέπει να εφαρμόσετε

Έχοντας στο μυαλό σας ένα ιατρικό marketing προσανατολισμένο σε ορατά αποτελέσματα θα πρέπει να γίνουν ενέργειες που θα   περιλαμβάνουν όλες τις ακόλουθες περιοχές και περισσότερο:

 

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

Ιατρικό Digital Marketing SEO

Το SEO παραμένει το νούμερο 1 εστίασης για οποιαδήποτε ψηφιακή καμπάνια μάρκετινγκ. Απώτερος στόχος είναι να διοχετεύσει υποψήφιους ασθενείς στην ιστοσελίδα σας ή στους λογαριασμούς των Social Media. Aυτός ο στόχος επιτυγχάνεται καλύτερα μέσω της ανταγωνιστικής κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης σύμφωνα με το όνομά σας και τις σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Τοπικό SEO

Ιατρικό Digital Marketing

Μιλώντας για σχετικές λέξεις-κλειδιά, το τοπικό SEO είναι όλο και πιο σημαντικό, καθώς θέλετε το ονομά σας να εντοπίζεται πιο συχνά στην περιοχή σας. Προφανώς, εάν ασκείτε την Ιατρική σε μία Περιοχή (π.χ Αθήνα), δεν χρειάζετε να στοχεύετε και να ξοδεύετε χρήματα σε πιθανούς ασθενείς στην Θεσσαλονίκη.

Ευθυγραμμίζοντας τις SEO καμπάνιες σας σε τοπικές περιοχές, μπορείτε να περιμένετε καλύτερα αποτελέσματα. Αυτές οι εντοπισμένες εκστρατείες μπορούν να προσφέρουν καλύτερα αποτελέσματα όταν  οδηγούν στην ιστοσελίδα σας.

Social Διαφημίσεις

Οι άνθρωποι μιλούν στα Social Media. To Ιατρικό σας έργο θα μπορούσε να είναι μέρος της συνομιλίας τους με μια στοχευμένη διαφημιστική καμπάνια στα social media.

Ιστοσελίδες όπως το Facebook κάνουν στοχευμένες διαφημίσεις με βάση την συνάφεια σε αυτές τις πλατφόρμες. Αυτό σημαίνει ότι όταν ένα άτομο μιλάει για την εύρεση ενός γιατρού, η διαφήμισή σας θα μπορούσε να εμφανιστεί άμεσα σε αυτή τη σελίδα. Αυτό το είδος της στοχευμένη διαφήμιση θα μπορούσε δυνητικά να επιτύχει εξαιρετικά αποτελέσματα.

Πληρωμένες Διαφημίσεις

Έχετε ποτέ παρατηρήσει τις 2 ή 3 πρώτες εγγραφές στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google; Τα αποτελέσματα αυτά είναι γνωστά ως πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης. Μέσα σε ένα πλαίσιο μάρκετινγκ, η πληρωμένη αναζήτηση μπορεί να αποφέρει αξιοσημείωτα αποτελέσματα οδηγώντας υποψήφιους ασθενείς στην ιστοσελίδα σας. Από εκεί, μπορούν να επικοινωνήσουν εύκολα με σας και  να προγραμματίσετε μια επίσκεψη και να γίνει ένας ασθενής σας. ιατρικό digital marketing

Πότε πρέπει να μιλήσετε με του ειδικούς του Digital Marketing

Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι γιατροί απλά δεν έχουν το χρόνο να ασχοληθούν με το να κάνουν Digital Marketing στον εαυτό τους. Είναι πολύ απασχολημένοι με  την άσκηση της ιατρικής για να σπαταλούν το χρόνο τους  για SEO  λέξεις-κλειδιά και κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

Ως ένας Γιατρός, θέλετε να επικεντρωθείτε στους ασθενείς σας και στην πρακτική σας. Τελικά, αυτό είναι που θα σας βοηθήσει να επιτύχετε μια καλή φήμη. Ωστόσο, θα πρέπει επίσης να βγάλετε τον εαυτό σας εκεί έξω και να βελτιωθεί η ορατότητα σας έτσι ώστε οι νέοι ασθενείς να μπορούν να σας βρουν.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, μια επαγγελματική ανάπτυξη του Ιατρείου σας θα πρέπει να ανατεθεί σε μια ομάδα όπως η ομάδα εξεδικευμένων στο Digital Marketing που να μπορεί να σας βοηθήσει. Θα εργαστούμε για να αναπτυχθεί το Ιατρείο σας σας με όλες τις σημαντικές ψηφιακές ενέργειες. Μπορεί να είναι από μια ιστοσελίδα υψηλής ποιότητας μία εκστρατεία ακρίβεια μάρκετινγκ στα Social Media, έτσι ώστε να έχετε μία αξιοπρεπή παρουσία στον online κόσμο.

Το όνομά σας θα πάρει μια πολύ καλή κατάταξη και ανταγωνιστική  έτσι ώστε οι περισσότεροι ασθενείς να μπορούν να σας βρουν.

Εάν είστε έτοιμοι να κάνετε μια αλλαγή προς τον ψηφιακό κόσμο και να έχετε  ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα. Θα σας βοηθήσουμε να έχετε  τα αποτελέσματα που χρειάζεστε για την προώθηση του Ιατρείου σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να συνεχίσετε να κάνετε αυτό που είναι σημαντικό: την παροχή υψηλής ποιότητας ιατρικής και φροντίδα στους ασθενείς σας.

images

It's only fair to share...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn