Photos για τα Social Media

Photos για τα social media

Πώς να επιλέξετε εικόνες με Value για τα Social Media

Από τον Χάρη Μακρή

Content Marketing

Το καλύτερο είδος περιεχομένου για τα social media είναι εικόνες που έχουν κάποια αξία για τον αναγνώστη, εάν πραγματικά θέλετε να έχετε μεγαλύτερο engagement. Αυτό ισχύει για όλα τα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, κλπ).Photos για τα Social Media

Αλλά πώς θα επιλέξετε τις καλύτερες εικόνες για τα Social Media;Photos για τα Social Media

Αναζητήστε ή φτιάξτε ιστορίες πίσω από μία φωτογραφία.

Μην δημοσιεύετε εικόνες στα social media εάν:Photos για τα Social Media

Είναι μια εικόνα που δεν έχει να πει μια ιστορία, δεν είναι ενδιαφέρουσα.

Μην δημοσιεύετε φωτογραφίες στα social media όπως:

Ανθρώπους που στέκονται ο ένας δίπλα στον άλλο – τους ανθρώπους που στέκονται χέρι-χέρι για μια φωτογραφία δεν είναι μια ιστορία, εκτός και αν στέκονται μπροστά από ένα σπίτι που έχτισαν μόνοι τους.

Κάθε εικόνα της φωτογραφικής μηχανής σας – Αν είστε σαν εμένα, οι περισσότερες από αυτές είναι βαρετές. Προσπαθήστε να κάνετε Share μόνο τις καλύτερες που έχουν κάτι να πούνε.

Φωτογραφίες από εορτασμούς των 30-50-100 χρόνων κλπ – Εκτός από μέλη που συμμετέχουν, κανείς δεν νοιάζεται.

Εικόνες με εμπνευσμένες λέξεις – που δεν έχουν τίποτα να πούνε ή να κάνουν με κάποια αιτία.

Υπάρχει όμως μία ιστορία ;

Αλλά πως να πούμε μια ιστορία με μόνο οπτικό φωτογραφικό περιεχόμενο ;

Όλες οι ιστορίες έχουν κάτι κοινό:

Οι ιστορίες συμβαίνουν με την πάροδο του χρόνου υπάρχει ροή.Ποιες εικόνες να δημοσιεύω στα Social

Όλες οι ιστορίες έχουν αρχή, μέση και τέλος (μια φορά κι έναν καιρό … μπλα, μπλα, μπλα … κι αυτοί ζήσανε ευτυχισμένοι κλπ).

Όλες οι ιστορίες δείχνουν την εξέλιξη, κίνηση, δράση, μια αλλαγή της κατάστασης. κλπ Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το κλασικό τόξο ιστορίας:

 

Πώς να επιλέξετε Εικόνες με αξία για τα Social Media

Ένα βίντεο είναι εύκολο, διότι λέει μια ιστορία μέσα σε μια ροή στον χρόνο. Αλλά τι γίνεται με τις φωτογραφίες; Πώς μπορούν οι εικόνες να δείχνουν την εξέλιξη, κίνηση, δράση, ή μια αλλαγή μιας κατάστασης;

Εδώ είναι τέσσερις τρόποι για να επιλέξετε τις εικόνες με την μεγαλύτερη αξία:

  1. Να Δείχνει Δράση - Εικόνες που δείχνουν δράση, αυτόματα λένε μία ιστορία. Για παράδειγμα, οι εθελοντές που αποθήκευουν τρόφιμα στα ράφια ενός κοινωνικού παντοπωλείου . Ή ένα #BatKid αγωνίζεται για να νικήσει έναν κακοποιό:

2. Εμφάνιση Σχέσεων - Εικόνες που δείχνουν κάποια σχέση αυτόματα λένε μία καλή ιστορία. Αυτό συμβαίνει γιατί όλες οι σχέσεις έχουν ένα backstory. Για παράδειγμα, ένας σκύλος ταλαιπωρημένος , βρίσκει το τέλειο αφεντικό:

Photos για τα Social Media

Εικόνες με σχέσεις τις καθιστά να είναι άμεσα συγκινησιακές και ταυτίζεται ο αναγνώστης.

  1. Ανάδειξη Προβλήματων - Εικόνες που δείχνουν κάποιο πρόβλημα ή ανάγκη, αυτόματα λένε μια ιστορία. Στην περίπτωση αυτή, ο θεατής μπορεί να γίνει μέρος σε ένα αίσιο τέλος, με την ανάληψη δράσης για την επίλυση του προβλήματος. Για παράδειγμα, η σκληρότητα του εμπορίου dogmeat:

  1. Δείξε Αποτελέσματα- εικόνες που δείχνουν την επίτευξη ενός στόχου λένε αυτόματα ιστορίες. Όλες οι ευτυχείς καταλήξεις περιλαμβάνουν αγώνες προσπάθεια προς ένα κοινό στόχο. Για παράδειγμα, αυτή η φωτογραφία του πριν και μετά ενός κοριτσιού που δε μπορούσε να χαμογελάσει:

Ποια είναι λοιπόν η καλύτερη φωτογραφία σου; Έχει να πει κάποια ιστορία;