insuance marketing

Γιατί η ασφαλιστική βιομηχανία χρειάζεται Digital Marketing ;

Τα Social Media δεν αποτελεούν πλέον μόνο το «καλό είναι να υπάρχει» για κάθε οργανισμό που θέλει να παραμείνει ανταγωνιστικός στο σημερινό γρήγορο ρυθμό της αγορά. Eίναι κρίσιμo να έχετε μια παρουσία στο διαδίκτυο, είτε στοχεύετε Millennials( individuals who reached adulthood around the turn of the 21st century) ή Seniors. Η σωστή στρατηγική των Social εργαλείων θα ηγηθεί των προσπαθειών για να κάνει την τρέχουσα γενιά ασφαλιστών πιο αποτελεσματική. Θα πολλαπλασιάσει τον αριθμό των ειδικευμένων στις νέες προοπτικές. Και θα αντιμετωπίσει μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σύμβουλοι: Στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.

Στο NAILBA 34 η Amy McIlwain, συγγραφέας, ομιλητής και αντιπρόεδρος της κοινωνικής και ψηφιακής στρατηγικής στο Moore Communications Group, ερεύνησε σε βάθος τα πλεονεκτήματα του ψηφιακού μάρκετινγκ. Πριν από ένα καινοτομικό WorkShop και συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, η McIlwain μας έδωσε μια γεύση από το τι πραγματικά έχει σημασία για τους συμβούλους, όταν πρόκειται για SEO, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, ειδικότερα.

LHP: » Το Panel που μιλούν στο NAILBA 34 ονομάζεται. «Απομυθοποίηση του Digital Marketing» Ποιο είναι το Νο 1 μυστήριο σε όλο το Digital Marketing στο χώρο των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών;

AM: Η μεγαλύτερη αλλαγή στα Social media είναι η διαφήμιση. Η διαφήμιση πραγματικά έρχεται στο προσκήνιο ως μια νέα στρατηγική. Βλέπουμε πίεση στις μεγάλες Social επιχειρήσεις – Facebook, LinkedIn και το Twitter – να έχουν κέρδος για τους επενδυτές τους. Έτσι, εάν έχετε μια σελίδα του Facebook, και εσείς δεν ξοδεύετε χρήματα για να προωθήσετε ένα Post, πολύ λίγοι από τους Fan σας, θα το καταλάβουν αυτό. Ακόμη και Πέντε δολάρια θα βοηθήσουν σε μεγάλο βαθμό για να προωθήσετε τις θέσεις σας, αλλά μάλλον είναι καλύτερα να μην επενδύσετε χρόνο στο Facebook, αν δεν είναι είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε αυτά τα χρήματα.

LHP: Ποια είναι η συμβουλή σας προς τους συμβούλους που ψάχνουν να ξεκινήσουν μια παρουσία στα social media; Θα πρέπει να αρχίσουν με μόνο μία πλατφόρμα και πραγματικά να προσπαθούν για να γίνουν ορατοί από εκεί;

AM: Ναι. Αυτή είναι μία πολύ απλοϊκή προσέγγιση . Ξεκινήστε όπου είναι οι πελάτες σας. Εάν προσπαθείτε να βρείτε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων; LinkedIn είναι ένα καλό στοίχημα. Αν ψάχνετε να βρείτε baby boomers (are people born during the demographic post–World War II baby boom approximately between the years 1946 and 1964) , ίσως να πρέπει να δοκιμάσετε Facebook. Θυμηθείτε επίσης, ότι τα σημερινά κοινωνικά δίκτυα είναι αρκετά περίπλοκα για να καταστεί δυνατή η στόχευση βάση μιας συμπεριφοράς (behavioral targeting): Μπορείτε να στοχεύσετε, ας πούμε, εύποροι baby boomers στο Facebook και θα προβάλλονται τα μηνύματα σας μπροστά στο συγκεκριμένο κοινό που ψάχνετε για να φτάσουν.

LHP: Πώς μετρώνται καλύτερα τα αποτελέσματα από τα Social Media;

AM: Καθορίστε ποιοι είναι οι στόχοι σας. Είναι ο στόχος σας για να δημιουργήσετε την αναγνωσιμότητα ; Οι δημόσιες σχέσεις(PR) είναι κάτι που σε ενδιαφέρει; Το PR είναι σημαντικό , και σας επιτρέπει να μετρήσετε την επιτυχία στα Social Media, για παράδειγμα, πόσα pickups media προέρχονται από την προβολής σας μέσω του Twitter; Τα blogs σας δημοσιεύονται σε διάφορες εφημερίδες ή δημοσιεύσεις;
Εναλλακτικά, μπορείτε να δείτε πόσα ραντεβού ή τηλεφωνικές κλήσεις έχετε ως αποτέλεσμα της Digital κοινωνικής σας δραστηριότητας. Βάλτε στόχο να έχετε πέντε διαφορετικά τηλεφωνήματα κάθε μήνα από κάποιον που έχετε συναντήσει στο LinkedIn. Η επιχειρηματική συναλλαγή δεν θα συμβεί σε απευθείας σύνδεση, φυσικά. Αλλά η αρχική επαφή θα είναι από εκεί . Εσύ κερδίζεις το δικαίωμα να έχεις μία συνάντηση με το εν λόγω δυνητικό πελάτη.
Οι ενέργειες στα Social Media είναι απολύτως μετρήσιμες. Ας υποθέσουμε ότι έχετε δημιουργήσει μια σελίδα προορισμού με τα δέκα μεγαλύτερα λάθη που πρέπει να αποφευχθούν όταν κάνεις μία ιδιωτική ασφάλεια. Εστω 1.000 ανθρώποι πηγαίνουν στη σελίδα προορισμού αυτή , η οποία έχει ένα συντελεστή μετατροπής 20 τοις εκατό – έτσι, έχουμε 200 leads(Ανθρώπους που δώσανε το email τους ). Αυτοί οι άνθρωποι (leads) αρχίζουν να λαμβάνουν τα email σας. Πείτε ότι 10 τοις εκατό από αυτούς στη συνέχεια αποφασίζουν να προγραμματίσετε μια συνάντηση. Εάν είστε σε θέση να κλείσετε τα μισά από αυτά τα ραντεβού τότε αυτοί είναι 10 νέοι πελάτες. Στη συνέχεια, μπορείτε να προσδιορίσετε πραγματικά την απόδοση της επένδυσης για τις προσπάθειες στα Socia Media δηλαδή : Κόστισε «Χ» για να οδηγήσει 1.000 άτομα στη σελίδα προορισμού μας, η οποία οδήγησε τελικά σε πελάτες «Υ».

LHP: Τι θα λέγατε σε έναν σύμβουλο που είναι απρόθυμος να επενδύσει σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λόγω ανησυχιών του για την κανονιστική συμμόρφωση;

AM: Η ερμηνεία των κανόνων FINRA και SEC έχουν πραγματικά αλλάξει πολύ, ακόμη και κατά το παρελθόν έτος. Όλο και περισσότερες εταιρείες κινούνται σε ένα αναθεωρητικό μοντέλο αντί να παραμένουν σε ένα μοντέλο ξεπερασμένο, και πρόκειται να συνεχίσουν να κινούνται με αυτόν τον τρόπο. Μου αρέσει να συγκρίνω τα social media με ένα κοκτέιλ πάρτι. Δεν μπορείτε να πάτε σε ένα κοκτέιλ πάρτι, και αν κάποιος σας ρωτά τι κάνετε για να ζήσετε , του λες «Περίμενε, επιτρέψτε μου να πάω να ρωτήσω τον υπεύθυνο κανονιστικής συμμόρφωσης » Αυτό δεν έχει νόημα στα Social Media . Το καλύτερο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας σχετικά με το είδος των πραγμάτων που πρέπει να αναρτάτε. Αν εσείς δε θα λέγατε κάτι δημόσια, μην το δημοσιεύσετε και στα Social Media. Και έχετε επιλογές. Αν κάτι δεν είναι κατάλληλο για ολόκληρο το ακροατήριό σας, απευθείας κάντε μία ιδιωτική συνομιλία.
Επίσης, να θυμάστε: Δεν πουλάμε τα προϊόντα μας , δεν μιλάμε για επιτόκια ή εγγυήσεις. Ένα άλλο μεγάλο λάθος που κάνουν οι άνθρωποι είναι ότι παίρνουν την παραδοσιακή επικοινωνία, η οποία είναι μονόδρομη επικοινωνία, και τα «πετάνε» όλα εκεί επάνω απευθείας. Η κοινωνική δικτύωση είναι μια συνομιλία, θα πρέπει να ακούσουμε πρώτα και να μιλήσουμε μετά. Ας πάμε πίσω στο κοκτέιλ πάρτι αντίστοιχα . Ποιοι είναι οι άνθρωποι που θυμάσαι στο τέλος της νύχτας; Θυμάσαι τα άτομα με ενδιαφέρουσες ιστορίες και αυτά που σε άκουσαν. Δεν θυμάστε το πρόσωπο που πέρασε όλη τη νύχτα μιλώντας για το πόσο σπουδαίος είναι ή πόσο σπουδαία είναι τα παιδιά του . Έχουμε όλοι συναντήσει ένα τέτοιο πρόσωπο. Μην είσαι εσύ αυτό το πρόσωπο στο διαδίκτυο.
Επίσης για την συμμόρφωση είναι ότι χρειάζεται να τηρούνται αρχεία από ότι αναρτάται έτσι ώστε να μπορείτε να μπορεί κάποιος να ελέγξει και να δίνετε για επανεξέταση αν χρειαστεί.